Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moniquex schreef:Mijn merrie veulen had ook een navelbreukje, leek net een hengstje daardoor. Ik zag opereren niet zitten want ik ben geen voorstander van box rust. Een ervaren fokker zei, daar groeien ze overheen. En jahoor nu niks meer van te zien.
NadiaM schreef:Je hoort inderdaad vaak dat ze erover heen groeien, maar niet altijd.
Hoe groot was het bij jou en wanneer was het niet meer zichtbaar?Moniquex schreef:Mijn merrie veulen had ook een navelbreukje, leek net een hengstje daardoor. Ik zag opereren niet zitten want ik ben geen voorstander van box rust. Een ervaren fokker zei, daar groeien ze overheen. En jahoor nu niks meer van te zien.
Padoertje schreef:Breukje was gelukkig een heel stuk kleiner dan op de foto hierboven. Wel keurig weggetrokken zeg!
DA is vorige week geweest om te enten en heeft het bekeken. Goed nieuws, niks aan doen![]()
Het was ook niet echt enorm, maar omdat we hem (als alles goed gaat) over 2 jaar mee willen nemen naar Ermelo, zit ik er ook niet op te wachten dat hij dan vanuit cosmetisch oogpunt de eerste bezichtiging niet eens door komt.