Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetta schreef:Als een staart geamputeerd moet worden, is dat over het algemeen een spoedgeval. Dus direct je DA bellen.
Ik heb even gekeken in je berichten, TS. Staart/maneneczeem, castreren aan huis, nu dit.... ik vraag me af wat er allemaal aan de hand is....
bigone schreef:Je komt hier om de haverklap met medische vragen terwijl een paar telefoontjes meteen uitkomst kunnen bieden. En medische aanleiding? Dan is het imo een spoedgeval?
bigone schreef:Nee dat hoef je zeker niet maar je vraagt naar iets wat vraagtekens oproept en waarom? Omdat staartamputatie in Nederland alleen nog gedaan word na een trauma. En wanneer hier dan de vraag word gesteld zoals jij hem stelt dan word er gedacht aan een trauma en vragen mensen zich af waarom dat dier niet op de kliniek staat. Iets meer toelichting en niet verwachten dat iedereen jouw gedachtengang kan volgen voorkomt overbodige en misschien vervelende reacties naar jou toe.
bigone schreef:Nee dat hoef je zeker niet maar je vraagt naar iets wat vraagtekens oproept en waarom? Omdat staartamputatie in Nederland alleen nog gedaan word na een trauma. En wanneer hier dan de vraag word gesteld zoals jij hem stelt dan word er gedacht aan een trauma en vragen mensen zich af waarom dat dier niet op de kliniek staat. Iets meer toelichting en niet verwachten dat iedereen jouw gedachtengang kan volgen voorkomt overbodige en misschien vervelende reacties naar jou toe.
rien10 schreef:Hoe kort moet er geamputeerd worden? Betreft het een ruin of een merrie? Is kort knippen in het ouderwetse borstel model geen optie?