Equivital Nervo dosering

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie0102

Equivital Nervo dosering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 18:50

Voor mijn D pony willen wij nervo van equivital geven. Nu staat er op de verpakking de dosering van 25g/dag maar deze is voor een paard.
Weet iemand wat verstandig is om te geven. De dame vd verkoop kwam namelijk niet geheel overtuigend over... ze zei misschien 1 schepje per keer.. = 15 gr.
Graag jullie advies over hoeveelheid.

Mandy73_unes

Re: Equivital Nervo dosering

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 18:57

Ik zou dan aanhouden dat een paard ongeveer 600 kg weegt dus dan uitrekenen hoeveel je je pony moet geven. Stel je pony is 400 kg dan kom je op 17 gr... dat is misschien lastig afmeten. Vaak zit er een maatschepje bij van 25 gr en dan geef je gewoon een kleine schep!

NinaCharlie

Re: Equivital Nervo dosering

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 19:02

Buiten je vraag over de hoeveelheid.. dit supplement bestaat uit magnesium en dextrose (suiker). Het is mij een raadsel hoe je daarmee een paard rustiger krijgt. :') Mocht dit niet voldoende werken voor je pony zou je naar puur magnesium kunnen kijken, of een ander rustgevend supplement.

Sammie0102

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 19:04

NinaCharlie schreef:
Buiten je vraag over de hoeveelheid.. dit supplement bestaat uit magnesium en dextrose (suiker). Het is mij een raadsel hoe je daarmee een paard rustiger krijgt. :') Mocht dit niet voldoende werken voor je pony zou je naar puur magnesium kunnen kijken, of een ander rustgevend supplement.

We willen inderdaad dit eerst proberen.