Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lukasje schreef:Mijn pony had vorig jaar 2 sarcoïden, 1 op de flank, een hand achter de singel; de andere onderaan zijn buik, meer naar achter toe.
Euh, ik heb geen biopt laten nemen, noch weg snijden, noch weg vriezen. Ik heb van mijn DA een zalf gekregen waarmee ik de sarcoïdes moest aanstippen. Ze zijn na een poos verdwenen.
Het was wel een erg agressieve zalf! Ik moest zelf handschoenen dragen en mocht enkel de sarcoïd aanstippen, dus zeker niet de zalf even goed er royaal rond smeren.
waikiki_6 schreef:Ik heb hele goede ervaringen met de bcg injecties in Utrecht. Binnen vier behandelingen was het verdwenen. Paard had geen bijwerkingen. Wel vond ik het lastig dat het elke drie weken op dinsdagochtend was waardoor ik met mijn werk en de files zat. Helaas kan het in Nederland alleen in Utrecht...
janderegelaa schreef:Lukasje schreef:Mijn pony had vorig jaar 2 sarcoïden, 1 op de flank, een hand achter de singel; de andere onderaan zijn buik, meer naar achter toe.
Euh, ik heb geen biopt laten nemen, noch weg snijden, noch weg vriezen. Ik heb van mijn DA een zalf gekregen waarmee ik de sarcoïdes moest aanstippen. Ze zijn na een poos verdwenen.
Het was wel een erg agressieve zalf! Ik moest zelf handschoenen dragen en mocht enkel de sarcoïd aanstippen, dus zeker niet de zalf even goed er royaal rond smeren.
Kun je nagaan wat die zalf een pijn gedaan heeft.
collendoorn schreef:Waar zit het? Ik heb 1 plek op Cuba zn kaak (zijkant) weg laten halen door bcg injecties in Utrecht. Maar dat schijnt niet op alle plekken te kunnen. Nu heeft hij er nog 1 op zn staartwortel maar die laat ik nog even zitten heeft hij geen last van
Iris_123 schreef:collendoorn schreef:Waar zit het? Ik heb 1 plek op Cuba zn kaak (zijkant) weg laten halen door bcg injecties in Utrecht. Maar dat schijnt niet op alle plekken te kunnen. Nu heeft hij er nog 1 op zn staartwortel maar die laat ik nog even zitten heeft hij geen last van
Het zit in haar oksels, net voor de singel. Ik dacht in eerste instantie ook dat het singelplekjes waren, maar aan een kant is die nu dik geworden.. Het is echt een bolletje geworden. De kans dat die groter gaat worden is aanwezig en dan zit die waarschijnlijk onder de singel, vandaar dat het ook weg gehaald moet worden.