Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mariljo schreef:Het beste wat je kan doen is idd bietenpulp en een flinke scheut olie. Seniores priores vinden ze vaak wel lekkerder maar is wel dubbel zo duur als gewone bietenpulp, dit geld ook voor speedibeet. Ik zou beginnen het op te bouwen met gewone pulp naar 1 emmer aangemaakte pulp, 1 schep droge pulp voor minimaal 6 uur laten weken in een 10 liter emmer water.
ikke schreef:Mariljo schreef:Het beste wat je kan doen is idd bietenpulp en een flinke scheut olie. Seniores priores vinden ze vaak wel lekkerder maar is wel dubbel zo duur als gewone bietenpulp, dit geld ook voor speedibeet. Ik zou beginnen het op te bouwen met gewone pulp naar 1 emmer aangemaakte pulp, 1 schep droge pulp voor minimaal 6 uur laten weken in een 10 liter emmer water.
Let je er dan wel op dat je vitamine/mineralenverhoudingen een beetje binnen de marges blijft.
Net als Luzerne is ook bietenpulp in die context geen onschuldig voer.
Voor TS: jammer dat je daar niks mee kan. Ik zou kijken wat er wel kan maar houdt dan in je achterhoofd dat het effect wellicht minimaal is. Dat hangt best wel af van het individu. Koop dus niet meteen een halve vrachtwagen
ikke schreef:Let je er dan wel op dat je vitamine/mineralenverhoudingen een beetje binnen de marges blijft.
Net als Luzerne is ook bietenpulp in die context geen onschuldig voer.