Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jet schreef:Ik zou een dag of vier van tevoren beginnen met dit: https://www.medpets.nl/bach+rescue+drup ... GYEALw_wcB . Overal te verkrijgen hoor, maar dit is even een link om te laten zien wat ik bedoel. Werkt prima en maakt dat de scherpe randjes van spanning eraf is, maar dat ze ngo wel normaal reageren verder.
Als jezelf stress hebt hiervan, kan je het zeker ook zelf nemen. Ook een paar dagen van tevoren ermee beginnen!
LBLGypsyCobs schreef:Half oktober?
Dus nog ruim de tijd om met je merrie wat kleine trailer ritjes te doen, naar plekken die ze leuk vindt of gewoon een rondje en weer naar huis.
Flink belonen en wat lekkers geven, probeer van de trailer een feestje te maken.
Mondy schreef:Persoonlijk zou ik voor zo'n rit en zo'n paard voor een vrachtwagentje gaan ipv trailer. Merk dar ze daar een heel stuk rustiger in zijn. Dat rustgevende werkt alleen als ze daar open voor staan maar breken ze makkelijk doorheen met stress. En teveel wil je ook niet.