Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isabel_k schreef:Ja hier ook. Zeker mijn arabier bereid zich al voor op een winter met syberische temperaturen.Mijn fjord heeft ook al een dikkere vacht, maar die is vooral nog heel erg aan het verharen.
Safiy93 schreef:Isabel_k schreef:Ja hier ook. Zeker mijn arabier bereid zich al voor op een winter met syberische temperaturen.Mijn fjord heeft ook al een dikkere vacht, maar die is vooral nog heel erg aan het verharen.
Haha! Ik moest hier stiekem om lachen, want bij mijn Arabier is er nog geen sprietje wintervacht te zien... maar die heeft het ook al koud als het s avonds onder de 15 graden wordt met regen... (mijne is echt van suiker.....) ben even benieuwd! Krijgt jouw Arabier een lekker dikke vacht? Want de mijne is dus echt een koukleum met een heel dun vachtje..
Isabel_k schreef:Hij staat al heel zijn leven (tien jaar) altijd buiten. Wel met schuilstal natuurlijk.Hij denkt overigens ook dat hij van suiker is. Vorige week werd de lucht wat donker en ging hij een showdrafje met de staart op de rug op weg naar zijn schuilstal.
Note: het is heel de avond droog geweest.
Hij krijgt wel een flinke vacht, maar die is behoorlijk nutteloos. Hij is zo pluizig en wollig dat de regen er direct doorheen gaat waardoor hij het inderdaad heel snel koud heeft. Hij heeft dan ook als enige een deken.Op onderstaande foto heeft hij drie druppels sneeuw op zijn hals gehad (want ja, hij heeft toen ook een hele nacht in de schuilstal gebivakkeerd).
![]()
[ [url=m/kWqJ0N.jpg]Afbeelding[/url] ]