Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna schreef:Bij al mijn paarden is de navel een favoriet kroelplekje het hele jaar door, ik denk dan ook dat er niet perse iets medisch hoeft te zijn maar dat ze het gewoon heerlijk vinden als ze daar gekrabbeld worden haha!
Bij twijfel kan je altijd de DA vragen, of even goed eronder hangen om te kijken of er geen schimmel o.i.d. zit.
Shanna schreef:Verder naar achteren, het is vaak een kruin (ook eerder een (plakkaat/ bult dan een kuil) dus makkelijk te vinden wel haha!
Ik kan vanavond wel een aantal paardennavels op de foto zetten met mn mobiel indien gewenst!
anjali schreef:Shanna schreef:Verder naar achteren, het is vaak een kruin (ook eerder een (plakkaat/ bult dan een kuil) dus makkelijk te vinden wel haha!
Ik kan vanavond wel een aantal paardennavels op de foto zetten met mn mobiel indien gewenst!
Doe dat maar eens ja, want ik ben er nog nooit een tegengekomen. Ik borstel ook onder de buik maar het lijkt daar gewoon egaal...