Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuw paard en eindelijk heb ik hem gevonden! Gelijk ben ik helemaal verliefd geworden. Alleen ik ben bang dat ik een grote fout ga maken, ik maak mij zorgen om zijn rug. Mensen daar hebben mij verteld dat hij er nu zo bij staat omdat hij jong is, nog in de groei, overbouwd, etc. Hij heeft ook niet veel vlees op de botten nu dus dat dat vertekend. Maar ik zit er toch mee in de maag en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Het gaat om een 3 jarige, hij is zadelmak en er wordt nu mee gereden (veel jong als je het mij vraagt maar oke, wel buiten en vooral stapritjes). Ik heb (heel dom, ik weet het) al soort van afgesproken dat ik hem neem afhankelijk van de keuring. Wel aan de arts gevraagd om even goed de rug na te kijken. Tijdens het rijden (stap en draf, galop zit er nog niet helemaal op) liep hij gewoon goed in de bak, draven rechtsom vond hij wat lastiger om te buigen, maar ik dacht er niet veel van aangezien hij pas net bezig is en vooral buiten loopt.

Op de laatste foto stond hij op rust dus dat kan wat vertekenen.
Hopelijk kunnen jullie mij wat wijzer maken met wat dit is, trekt dit nog weg? Is dit een kwestie van trainen? Of is dit echt foute boel? Ik snap dat dit natuurlijk moeilijk te zeggen is van een paar foto’s.
Ik ben echt verliefd op hem geworden en zou hem zo graag willen, maar ik zit hier nu zo mee dat ik er naar van ben.