Oké dus aangezien geduld niet mijn sterkste punt is en ik graag ook een beetje voorbereid ben wanneer de dierenarts komt wat betreft vragen die ik zeker moest stellen en dingen die ik niet mag vergeten te melden, maak ik toch een topic aan.
Duke kreeg een hele tijd geleden een knobbel onder zijn keel, waar het hoofd over gaat in de hals zeg maar. Het voelde hard, de huid leek schilferig (zoals een zwilwrat) en soms bloedde het wat. Toen de dierenarts kwam om te enten en ik wilde er naar laten kijken was het eigenlijk zo goed als weg.
Dit is hoe het er uit zag en zo ziet het er nog steeds uit.

Dus nog wat haarloos maar geen korstjes meer oid.
Dan kreeg hij een ander soort knobbel bovenaan/binnenkant van zijn been, vlak onder zijn borst. Het is het linkerbeen op de foto, dus zijn rechterbeen.
Voor de plaats:

Close up:

Met het idee dat dit ook wel weg zou gaan heb ik er niet gelijk wat achter gezocht. Het is niet open, het voelt gewoon zacht, totaal niet zoals die vorige knobbel, niet schilferig en hij wordt niet boos als ik er aan kom, terwijl hij wel nukkig wordt als ik aan zijn zwilwrat peuter.
Toen dat niet weg ging en hij onder zijn kaak ook nog twee verdikkingen kreeg heb ik de dierenarts gebeld, die komt dus donderdag.
Onder zijn kaak zit het hier, maar dat ziet er weer compleet anders uit. Zit onder de huid en is geen knobbel maar meer een bult (ik weet echt niet hoe ik het moet uitleggen haha)
De verdikkingen zitten bij mijn pink en wijsvinger

Heb een foto proberen maken van de onderste maar daar zie je dus aan de buitenkant eigenlijk niks aan

Heb ernaar gegoogeld en het ding op zijn been lijkt wel overeen te komen met 1 van de soorten die ik kan vinden, maar die onder zijn hoofd dan weer niet.
Als niemand het weet dan wordt het maar een volgtopic 'hoe geraken we van de knobbel af' en dan deel ik de updates