Ik heb gisteren het derde mestonderzoek van dit jaar alweer opgestuurd en helaas weer een positieve uitslag op bloedworm (en enkel bloedworm)

De feiten op een rijtje:
- Vanaf mei 2015 tot aan december 2017 op een stal gestaan waar helaas 2x per jaar "blind" ontwormd werd zonder onderzoek. Ook werden de weilanden niet uitgemest.
- December 2017 verhuisd naar een PP zonder weidegang waar elke dag de mest uit de paddock werd gehaald.
- 14 juni 2018 alleen bloedworm (onderzoek bij VPL Het Woud), EPG van 1700. Eenmalig ontwormd met moxidectine, Equest.
- Helaas op 16 augustus 2018 weer met spoed moeten verhuizen naar een andere stal. Hier werd ook meerdere malen per week de mest uit de paddocks en weide gehaald.
- In oktober is hier mestonderzoek uitgevoerd door de vaste DA van de stal, hieruit bleek weer een bloedwormbesmetting. De EPG weet ik helaas niet. Ontwormd met Equest (niet de Pramox).
- 21 November 2018 zelf mestonderzoek laten uitvoeren bij Worm & Co, uitslag negatief (misschien ook logisch).
- Niet preventief ontwormd in het najaar in overleg met Worm & Co omdat ze in oktober ook ontwormd was met Equest vonden we de belasting op de darmen te groot bij nog een keer ontwormen. Achteraf was het misschien beter geweest om wel te doen. Wel besloten om in februari weer onderzoek te doen.
- Helaas bleek ook deze stal wegens gezondheidskwesties niet geschikt voor paard in kwestie en dus op 24 december 2018 weer verhuisd naar de huidige stal. Ook hier wordt dagelijks mest uit de weide en paddocks verwijderd.
- Op 2 februari 2019 mestonderzoek laten doen bij Worm & Co, uitslag negatief.
- In april mestonderzoek door vaste DA van de stal, bloedwormbesmetting van EPG 600. Behandeld met ivermectine (Equimectin 800) en enkele weken later weer op advies van de DA.
- Op 1 juni 2019 weer mestonderzoek laten doen door Worm & Co, uitslag positief maar geen behandeling nodig (EPG 50, verder alles <50).
- En nu dus 1 augustus is de uitslag weer positief maar geen behandeling nodig (EPG 100).
Er lijkt dus geen einde aan te komen

Ik weet dat het echt maar minimaal is, maar ik zou het toch fijn vinden om die EPG van de bloedworm ook <50 te krijgen, net als de rest.
Iemand enig idee wat ik anders moet doen? Mijn paard heeft verder helemaal geen wormen, alleen die bloedworm