Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
okdoei schreef:Dit lijkt me inderdaad niet helemaal gepast, misschien eens navragen wat stalgenoten voor de enting hebben betaald, en daarna een belletje wagen naar de dierenartspraktijk?
Polly schreef:Ik zou even bellen, geschreven komt het soms ook anders over dan dat je het bedoeld.
Keet schreef:Dat is heel vervelend zeg![]()
Een aantal jaar terug had ik een kleine merrie. Wilde weten of ze drachtig was dus de VA gevraagd te komen om te scannen.
Zij koos dit te doen met een schapen?stok zodat ze niet met haar hand/arm naar binnen hoefde. Na het scannen zat er bloed op de "stok". Toen wilde ze een week lang AB komen prikken.
Uiteindelijk heb ik de merrie opgeladen en naar de kliniek gebracht voor die week.
Dit is allemaal door de VA betaaldik heb alleen de normale rekening betaald, het scannen. Rest is wellicht door haar verzekering betaald, bedrijfsrisico.
ruitje schreef:Ik vind niet dat je meer moet betalen.
Maar ik vind wel dat je dit probleem erg makkelijk op de DA schuift, jij hebt een probleempaard, en dan zou je nog minder willen betalen?
Ik zie dat bij hoefsmeden en DA's steeds vaker, dat zijn niet de mensen die verantwoordelijk zijn om je paard op te voeden. Je zal als DA maar onder dat paard terecht komen.
Enig respect voor het feit dat een behandelaar een risico loopt om jouw paard te behandelen zou ook op zijn plek zijn vind ik.
ruitje schreef:Ik vind niet dat je meer moet betalen.
Maar ik vind wel dat je dit probleem erg makkelijk op de DA schuift, jij hebt een probleempaard, en dan zou je nog minder willen betalen?
Ik zie dat bij hoefsmeden en DA's steeds vaker, dat zijn niet de mensen die verantwoordelijk zijn om je paard op te voeden. Je zal als DA maar onder dat paard terecht komen.
Enig respect voor het feit dat een behandelaar een risico loopt om jouw paard te behandelen zou ook op zijn plek zijn vind ik.