Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkersjakie schreef:Ik heb het ook gebruikt met peesblessure en lang gebruikt. Duurt wel even voordat de bult weggaat. Heb mijn paard een jaar rust gegeven wel gewoon in de groep op de wei en paddock.
luvU schreef:mijn paard heeft op het moment een oppervlakkige beschadiging aan een pees (door echo vastgesteld)
Hij heeft daar nu enige tijd een bult / zwelling zitten en ondanks dat het echo beeld een sterke verbetering aan geeft, blijft de bult hardnekkig zitten.
ik heb er nu compagel voor om na het koelen erop te smeren. het lijkt er alleen meer door op te zwellen.
hebben meer mensen deze ervaring met compagel ? ik heb het net 2 dagen (1 x p.dag) gesmeerd
luvU schreef:tinkersjakie schreef:Ik heb het ook gebruikt met peesblessure en lang gebruikt. Duurt wel even voordat de bult weggaat. Heb mijn paard een jaar rust gegeven wel gewoon in de groep op de wei en paddock.
Maar heb jij in het begin het idee gehad dat de zwelling er wat voller van werd ? Want dat vind ik bij mijn paard wel