ze heeft de behandeling en nazorg zeer goed doorstaan maar het werkt helaas niet.gisteren de veearts aan de telefoon gehad.
hij kon alleen nog een behandeling adviseren of er helemaal mee stoppen.
ZENA is nog steeds de gezellige,vrolijke merrie die helemaal uit haar dak kan gaan in de bak met de anderen en heerlijk met je meestapt buiten in het verkeer/park.
ik heb er een paar keer opgezeten om beter te voelen hoe ze nou eigenlijk loopt. want vanaf de zijkant zie je bijna geen onregelmatigheid maar ik voelde het nog wel .
nog een behandeling is voor mij en haar geen optie,daar heb ik geen vertrouwen meer in,maar nu hoorde ik van mijn zus over nieuw speciaal beslag:hoofcare break over hoefbeslag.
dit ijzerbeslag zorgt dat de tenen meer ontlast word en beter rollen en de zijkanten meer dragen.

meer info: www.hoofcare.nl !!

dinsdag komt mijn hoefsmid en praten we over de mogenlijkheden/kansen die er nog zijn.
mijn veearts vind dat ik het kan proberen ,na 6 weken hoort hij graag hoe het gaat...
dat betekent dat ZENA nog wat langer blijft(en dat is slecht voor mijn portomonee),en ik voorlopig nog overuren moet blijven maken..
maar ik ben van die tut gaan houden en wil haar deze kans niet onthouden.