Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Autumnn schreef:Inladen en naar de kliniek! Het is jouw paard en als jij heen wilt ga je heen.
Beter te vroeg heen dan te laat
Saaams schreef:Maar kreupel door de metacam heen is echt flink kreupel. Zou er niet meer mee wachten en bellen.
Wildgirl schreef:Geen paniek, je hebt een wat ouder paard, geef het even wat tijd.
In jouw geval zou ik het zeker een week afwachten, de medicatie moet zijn werk ook kunnen gaan doen.
Zie je na een week geen verbetering of zelfs verslechtering dan kun je altijd nog een afspraak maken voor een foto of echo.
troi schreef:ik had rustig afgewacht. Het kan goed een simpele verstuiking of zoiets zijn. Een bezoekje aan de kliniek is ook niet niks voor een paard, zeker niet als ze een zeer been hebben.
paardje87 schreef:Wildgirl schreef:Geen paniek, je hebt een wat ouder paard, geef het even wat tijd.
In jouw geval zou ik het zeker een week afwachten, de medicatie moet zijn werk ook kunnen gaan doen.
Zie je na een week geen verbetering of zelfs verslechtering dan kun je altijd nog een afspraak maken voor een foto of echo.
Dankjewel voor het advies ! De kliniek afspraak staat een week na de eerste dag van de metacam dus als hij volgende week dinsdag heen vordering heeft gemaakt kan ik hem inladen en er heen, maakt hij wel vordering kan ik het altijd nog afzeggen denk ik dan als optie.
paardje87 schreef:Nog even een kleine update, binnen 2 weken liep hij weer spatzuiver en na een dag op de metacam sloeg dat ook al top aan! We weten niet wat het precies is geweest of waardoor het kwam maar we zijn nu weer rustig aan het opbouwen.