Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
upendo schreef:Haha, hier gaat ook alles van pavo erin als zoete koek, zit volgens mij ook een redelijk aandeel suikers in..
Mizora schreef:Pavo sportsfit is 14€/15kg = 0.93 per kilo
Pavo cerevit is 11€/15kg = 0.73 per kilo
Pavo Granencompleet is 12€/20kg. Deze is dus het goedkoopst. = 0.60 per kilo
HaffieIngrid schreef:30 kilo per maand? Dat betekend een kilo per dag? Lijkt me niet een beetje om even door de brok heen te voeren, hoeveel brok geef je dan? Misschien moet je op zoek naar een volledige brok of muesli die je paard wel eet. Ik voer marstall muesli en daar doen mijn paarden het super op.
Mizora schreef:upendo schreef:Haha, hier gaat ook alles van pavo erin als zoete koek, zit volgens mij ook een redelijk aandeel suikers in..
Pavo bevat van de traditionele voersoorten juist de minste hoeveelheid suiker en zetmeel.
Ik denk dat Pavo cerevit voor jou al te brokrijk is, maar je zou het kunnen proberen. Ik vind het lastig inschatten. Ook Pavo Granencompleet is een goede optie, maar ik weet niet of jouw paard die hoeveelheid haver grappig vindt. Hoewel ook bij Sportsfit het havergehalte behoorlijk is.
Pavo sportsfit is 14€/15kg
Pavo cerevit is 11€/15kg
Pavo Granencompleet is 12€/20kg. Deze is dus het goedkoopst.