Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Utixo schreef:Ja, daarom vraag ik me af of je het met de dierenarts hebt overlegd, en wat je reden was om dubbel te ontwormen. Ik ben echt niet van de anti wormenkuur maffia, maar dit klinkt wel als een fikse overdosis gif.
amen schreef:Kan me ook voorstellen als paard buikpijn heeft en hele dag op land loopt ed, hij in houding gaat lopen dat zn buik t minst zeer doet. Maar daardoor dus verkeerde spieren op schouder/hals gebruikt en daarom daar gevoelig is. Maar kan ook vergoftigig zijn. Gaat dan ook wel in lympheklieren zitten. Zitten achterkaak en lopen door t hele lichaam. Ik zou da nu bellen. Dan weet je waar je aan toe bent. Als paard pijn heeft, zou ik niet wachten tot morg ocht. En tempraturen als paard verhoging heeft of echt koorts zou ik niet wachten
Desi_2409 schreef:Ts als je om advies vraagt, is het aardig als je even vermeld hoe het is afgelopen. Ik denk dat iedereen daar benieuwd naar is.
HartjeFin schreef:Desi_2409 schreef:Ts als je om advies vraagt, is het aardig als je even vermeld hoe het is afgelopen. Ik denk dat iedereen daar benieuwd naar is.
Dat begrijp ik?
Dierenarts is gebeld. Hij zei dat het geen kwaad kon. Hij vond hem er al een stuk beter uit zien toen die de 2e spuit gaf (daar was ik zelf niet bij namelijk) dus dat is fijn om te horen.
De gevoeligheid in zn lichaam gaan we even aankijken.
Dat kan daar iig niet doorkomen.
Het komt dus allemaal goed