Ik heb een pony die een probleem heeft met haar rug. Nu moet er een osteopaath bij komen maar daar heb ik geen geld voor. Ik ben zelf 13 jaar en moet alles zelf betalen. Ik vroeg me af of er misschien een paar mensen zijn die willen doneren zodat ik een behandeling voor mijn pony kan betalen. Ik heb op dit moment zelf €20,- ik heb een osteopaath bij mij in de buurt gevonden die €75,- kost. Als jullie in Friesland nog een goeie osteopaath weten die niet duurder is dan €75 euro hoor ik dat ook graag. Als je wil doneren mag je een privébericht sturen. Ik hoop dat er een paar mensen zijn die willen doneren want mijn pony heeft er wel last van. Ze loopt ook veel stijfer. Je mag zelf bepalen hoe veel je doneert. Als ik geld over hou gaat het naar een goed doel of ik stort het terug. Ik hoop dat jullie mij willen helpen. Mijn ouders willen ook niet betalen omdat ze vinden dat mijn pony zich aan steld.
Om donaties vragen lijkt me niet de bedoeling hier. En als je 13 bent is zelfs je blote kont nog niet van jezelf dus waar zijn je ouders? Zij zijn verantwoordelijk voor jou en de pony. Als er een osteopaat bij moet komen dan zijn de kosten voor de eigenaar, dus je ouders. Zij willen er geen osteopaat bij hebben denk ik? Dan zal je je daarbij neer moeten leggen. Als er echt geen geld voor is dan moet je de pony wegdoen want als die 75 euro er al niet is, dan is er ook geen geld voor als de pony echt hulp nodig heeft of ziek wordt.
Anoniemk2
Geplaatst: 25-05-19 12:39
Doneeracties zijn niet toegestaan op bokt TS. Paarden kosten nou eenmaal veel geld dus je zult een bijbaantje moeten nemen om je eigen pony te kunnen bekostigen. Waar zijn je ouders in dit verhaal? Als jezelf een osteopaat al niet kunt betalen? Hoe wil je dan überhaupt een koliek operatie betalen indien nodig? Ik ben van mening dat wanneer je geen geld hebt voor een dier je er niet aan moet beginnen.
Wiske2
Geplaatst: 25-05-19 12:43
In profiel staat vrouw 28 jaar oud??? Scheelt nog al met 13!
Anoniemk2
Geplaatst: 25-05-19 12:45
Wiske2 schreef:
In profiel staat vrouw 28 jaar oud??? Scheelt nog al met 13!
Is dit een grap of zo er staat in de titel 13 jaar oud en in haar profiel staat 28 jaar oud