Bucas Recuptex deken - hoefkatrol?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sienemien

Bucas Recuptex deken - hoefkatrol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 17:57

Hallo,

Onlangs is bij mijn paard hoefkatrolontsteking vastgesteld. Ze heeft nu een aangepast beslag en krijgt Artigold supplementen. Nu zag ik de Bucas Recuptex deken voorbij komen in de reclame. Het zou effectief zijn bij rugproblemen ed. en zou de bloedcirculatie stimuleren. Mijn vraag is eigenlijk of de Bucas Recuptex deken ook bij hoefkatrolontsteking positieve effecten zou hebben (aangezien dit ook een probleem van bloedcirculatie zou kunnen zijn)?

Bedankt!
:)

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:02

het lijkt me, maar ik ben geen expert, dat de recuptex alleen werkt op de plaats waar de deken zit, en niet helemaal in de hoef. maar via hetzelfde systeem heeft Back on Track wel beschermers die op die plek effect zouden kunnen hebben en die lijken mij met mijn boerenlogica logischer dan een deken.

Edith:
Deze bv:
https://backontrackproducts.com/product ... ell-boots/

sienemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 12:01

Bedankt Sas_Mon!
Ben ook zeker geen expert, maar aangezien bloed circuleert doorheen het hele lichaam, dacht ik dat het wel een goeie vraag was :D

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:08

Ik denk dat dat zonde van je geld is.

zodiacje

Re: Bucas Recuptex deken - hoefkatrol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:08

Kan me voorstellen dat je paard met pijn in hoeven zijn lichaam vast zet en dat de deken op die manier wel helpt.
Er zijn van horseware wel in de ionic lijn been dingen te vinden die zouden dan wel dichter bij je target area inwerken maar tja dat hoef katrolletje zelf zit best diep dus twijfelachtig of dat zou helpen.
Je zou bucas via Facebook een berichtje kunnen sturen, bij mij reageerden ze vlot en uitgebreid.