Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dieseltje schreef:Heb je geen dierenarts die al vaker bij je pony is geweest?
Denk dat de tarieven onderling niet veel uiteindelijk uit een zullen lopen en dus zou ik kiezen voor een vertrouwd persoon, ongeacht of dat wat meer of minder kost
sterregoud schreef:Toch gek dat bij huisdieren de tarieven zoveel hoger liggen. Hond thuis ingeslapen een kleine 200 euro voor hond van 20 kilo.
Cheytjuh schreef:Ik was 197.50 kwijt voor het inslapen aan huis in Haarle, daarna voor het ophalen en verwerken zo uit mijn hoofd 47.50 euro door de Rendac. Ging hierbij om een 4 jarige hengst van 1.75m
Kristy1998x schreef:Cheytjuh schreef:Ik was 197.50 kwijt voor het inslapen aan huis in Haarle, daarna voor het ophalen en verwerken zo uit mijn hoofd 47.50 euro door de Rendac. Ging hierbij om een 4 jarige hengst van 1.75m
Bij mij zou het om een shetlander gaan. Bij welke dierenarts heb je het laten doen? Rendac is idd duurste niet.
Cheytjuh schreef:Ik was 197.50 kwijt voor het inslapen aan huis in Haarle, daarna voor het ophalen en verwerken zo uit mijn hoofd 47.50 euro door de Rendac. Ging hierbij om een 4 jarige hengst van 1.75m
sterregoud schreef:Toch gek dat bij huisdieren de tarieven zoveel hoger liggen. Hond thuis ingeslapen een kleine 200 euro voor hond van 20 kilo.
Adrienne93 schreef:Cheytjuh schreef:Ik was 197.50 kwijt voor het inslapen aan huis in Haarle, daarna voor het ophalen en verwerken zo uit mijn hoofd 47.50 euro door de Rendac. Ging hierbij om een 4 jarige hengst van 1.75m
Ik zelf vind haarle het fijnst! Heel aardig vrouwtje met veel begrip en neemt er de tijd voor. Niks overhaast en snap heel goed alle gevoelens die je gaat hebben. Heb een x een dag met haar meegelopen en ze nam echt de tijd om alles uit te leggen, geduld voor de beesten en heel vriendelijk!
Kristy1998x schreef:Dankjullie allemaal voor jullie bericht.
Zoals al verwacht zijn de tarieven erg verschillend. Afvoerkosten kom ik op 36,31 uit. Wat ik niet veel vind. Voor de inslaap kosten lijk het mij het beste dat ik morgen even naar diverse dierenartsen hier in de buurt bel. Iniedergeval bedankt voor jullie reacties!
mvdbijl schreef:Kristy1998x schreef:Dankjullie allemaal voor jullie bericht.
Zoals al verwacht zijn de tarieven erg verschillend. Afvoerkosten kom ik op 36,31 uit. Wat ik niet veel vind. Voor de inslaap kosten lijk het mij het beste dat ik morgen even naar diverse dierenartsen hier in de buurt bel. Iniedergeval bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat je indd het beste even kan bellen en in je omgeving naar een goede ervaring kan vragen.
Het verschilt heel erg, sommige passen het tarief voor een kleine pony ook aan.
In ieder geval sterkte!