Vast in bekken> osteopaat?

Moderators: Amaryllis, C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nicje87

Vast in bekken> osteopaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-19 11:12

Hoi,

Ik vroeg mij af of er bokkers zijn waarvan het paard vast zat in het bekken en een osteopaat hebben laten komen?
Wat is jullie ervaring?
Merkte je daadwerkelijk verschil?

Mvg Nicky

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!

denisewinter

Re: Vast in bekken> osteopaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:29

Hier werkte het top. Ik laat haar regelmatig Behandelen en je merkt echt duidelijk verschil. Na maten ga je ook merken wanneer je paardje vast zit en behandeld moet worden

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:45

Ja hier. Paard is scheef in de bekken, links staat hoger door een val uit de trailer. Word om de 10 weken behandeld en merk echt verschil!

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 19:08

Je zou ook eens naar je manier van rijden/trainen kunnen kijken.
Veel 'ongemakken' rijden we er zelf in, zonder dat we het doorhebben.

Ik kom uit Ironiƫ, dit ligt aan de Sarcastische zee.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-19 20:21

Nielojram schreef:
Je zou ook eens naar je manier van rijden/trainen kunnen kijken.
Veel 'ongemakken' rijden we er zelf in, zonder dat we het doorhebben.

Hij is juist heel erg verbeterd de afgelopen 8 maanden dat ik hem rijd.
We zijn nu 3 x gestart en moeten nog 2 winstpunten voor het L1. Met middendraf heeft hij tact verlies sommige passen. Dit was eerst erger, maar ik hoop dat het hem kan helpen.

Heel erg bedankt voor de reacties dusver. Hebben jullie toevallig ook filmpjes van voor/na?

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:57

Hier komt na blessures door val van het paard, altijd de dierenarts tevens osteopaat. Hij doet alleen osteopaat werk. Ik vind het vaak heftige behandelingen, want mijn pony is altijd toeterscheef , zware blessures want valt graag en te vaak en kijkt niet goed uit dus. Zo dus ook ooit scheef bekken opgelopen (en :list: :list: ).
Ik zweer bij onze osteopaat en ik zou zeker een goede osteopaat jouw paard laten behandelen. Zelf vind ik de combinatie dierenarts en osteopaat een hele fijne. Geeft vertrouwen. 1x Wilde hij een foto om zeker te weten. Toen bleek gelukkig op een klein onschuldig deukje na, alles in orde te zijn.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 08:07

piendumaitre schreef:
Hier komt na blessures door val van het paard, altijd de dierenarts tevens osteopaat. Hij doet alleen osteopaat werk. Ik vind het vaak heftige behandelingen, want mijn pony is altijd toeterscheef , zware blessures want valt graag en te vaak en kijkt niet goed uit dus. Zo dus ook ooit scheef bekken opgelopen (en :list: :list: ).
Ik zweer bij onze osteopaat en ik zou zeker een goede osteopaat jouw paard laten behandelen. Zelf vind ik de combinatie dierenarts en osteopaat een hele fijne. Geeft vertrouwen. 1x Wilde hij een foto om zeker te weten. Toen bleek gelukkig op een klein onschuldig deukje na, alles in orde te zijn.

Heel erg bedankt voor je reactie. Vrijdag komt de osteopaat die ook tevens veearts is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie