Nu viel mij 3 weken geleden al op, ongeveer 2 weken na bekappen maar misschien was het al eerder, dat ze een dikke knie heeft. Van de week leek het wat kleiner maar vandaag heeft ze het nog dus misschien heb ik mij erop verkeken. Ik denk zelf dat het van het voetje komt, het slinkt ook niet. Kan dit? Weten jullie wat ik het beste kan doen? Wellicht is de overgang te snel of onmogelijk?
Is het nodig fotos bij DA te maken want zo weet je misschien ook niet hoe het er in de hoef aan toe is? Of hoort een hoefsmid dit van buiten te kunnen zien? Hij deed overkomen dat het zo wel ging lukken namelijk.
Maar dit maakt me toch angstig. Ze staan bij mij 24/7 samen buiten op een hele grote weide dus een trap zou ook kunnen, dat het er niks mee te maken heeft.. maar het slinkt dus ook weinig tot niet. Ze staan in een kudde met alle jongere paarden op een grote weide ik zou haar moeten meenemen naar huis als het wat serieus is en ze verder behandeld moet worden. Bulten en krasjes gebeuren wel vaker maar dit baart mij toch zorgen!!
Ik heb net wat fotos gemaakt dus dan zien jullie hoe het er nu voor staat. Ik heb een idee dat er ook een soort deuk in de hoef ontstaat nu ook. Hoefsmid komt maandag weer maar ook dat ziet er in mijn ogen uit alsof het niet zo gaat werken... maar misschien heb ik het mis. Hoort het zo. Maar het lijkt teveel zijn geforceerd?