Sinds woensdag heeft mijn paard een gek bultje op de zijkant van dr buik. Is net achter de singel. Je kan t vastpakken, is ongeveer ter grootte van een klein knikkertje. Maar t is ook niet los. Is dus een bultje die met een soort strengetje weer vastzit naar binnen.. ik dacht zelf eerst een fikse insectenbeet (kan ze behoorlijk op reageren en zo ziet het er ook uit) Het doet ook niet pijn (ja soms reageert ze er een beetje op, maar verder mag je er gewoon aanzitten, heb vandaag ook gereden en ze heeft er geen last van) en t jeukt ook niet. Sinds woensdag ook geen verandering. Afgelopen zondag had ze t overigens nog niet.. Wat zou t kunnen zijn? Verder is ze ook niet ziek of sloom. Eet en drinkt goed. Ontlasting etc is ook tiptop. Geen veranderingen. Ja de dierenarts komt aankomende week. Om te enten dus dan laat ik haar er ook gelijk naar kijken.
Kan een onschuldig vetbultje zijn. Wij hadden een pony die dat opeens op de hals had. Toch wel weg laten halen en is nooit meer terug gekomen. Bleek dus een onschuldig vetbultje. Ik zou het wel even na laten kijken.
Ziet er voor mij vrij onschuldig uit. Wellicht inderdaad een insectenbeet of toch een vetbultje. Laat de dierenarts er maar even naar kijken als ze toch komt. En verder zou ik me er niet zoveel zorgen om maken.