Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rizette schreef:Dan is het wel een heel slecht passend zadel. Kreupel doordat de schoft langdurig kapot is gegaan? Dat is een situatie waar je een dierenarts bij moet halen.
Rizette schreef:Dan is het wel een heel slecht passend zadel. Kreupel doordat de schoft langdurig kapot is gegaan? Dat is een situatie waar je een dierenarts bij moet halen.
senna21 schreef:Als het door het zadel komt, zou dat snel weg moeten zijn zonder zadel.
Het zadel is hooguit een trigger.
Gewoon het paard goed nakijken. Een peesblessure o.i.d. is veel waarschijnlijker.
Dreamerlt schreef:annibel schreef:Ik zou je paard eerst goed na laten kijken door een goede da, en daarna een goede zadelmaker laten komen.
Je kan je paard echt kapot maken door een slecht passend zadel..
Heb haar laten behandelen door een osteopaat.
Als het over 4 dagen nog niet goed is dan haal ik de DA erbij.
Dreamerlt schreef:De zadelmaker komt volgende week woensdag.
Het is mijn springzadel die niet lekker ligt.
Mijn dressuur zadel ligt gelukkig wel goed volgens de osteopaat. Dus over 4 dagen kijken hoe ze loopt en dan met het dressuur zadel rijden.
senna21 schreef:Als het door het zadel komt, zou dat snel weg moeten zijn zonder zadel.
Dreamerlt schreef:senna21 schreef:Als het door het zadel komt, zou dat snel weg moeten zijn zonder zadel.
Gewoon het paard goed nakijken. Een peesblessure o.i.d. is veel waarschijnlijker.
Ze is afwisselend kreupel.
Soms een paar dagen goed en dan weer een dag niet.
Nadat ik met dat zadel had gereden.