troi schreef:Je geeft al een flinke combinatie van voer. Waarom dat niet upgraden? Goede sportbrok, sportmuesli?
Upgraden gaat ook gebeuren, maar momenteel is dat nog even complex, zijn 2 weken geleden van stal verhuisd en bij deze stal voeren ze standaard van havens dus zijn nu daarmee aan het mengen met nog mijn oude brok (vitalbix).
geerke schreef:Zag dit paard er altijd al zo uit ? Of heb je de indruk dat de bovenlijn wat armer is geworden wat spieren betreft? Ik vind haar schraal namelijk.je ontwormd goed?
Nee gelukkig zag ze er niet altijd al zo uit, sinds 2 weken van stal verhuisd vanwege gebrek aan goed en voldoende ruwvoer op vorige stalling, ze is nu al aardig aan het bijtrekken doordat ze nu wel goed en onbeperkt ruwvoer krijgt dus dit zal nog verbeteren ga ik vanuit.
Ze heeft een halfjaar geleden 2 maanden met pensioen gestaan maar is er niet aan toe, ging toen helemaal hard achteruit, doffe blik etc dus weer voorzichtig wat mee gedaan maar nog niet echt kunnen oppakken.
Op deze stal wel de mogelijkheid, dus sinds 2 weken voorzichtig aan het opbouwen.
Ontworming gaat volgens strak schema maar ze is puur zo schraal door gebrek aan ruwvoer en niks mee kunnen doen, dus totaal geen bespiering meer dat klopt.