Dorine92 schreef:Ik heb van mijn eigen paard de onderbenen meegenomen. Om achteraf toch nog te leren wat hij zoal in de benen mankeerde. Er moet nog sectie verricht worden. Heb van veen gewoon gebeld. Inderdaad van goh uhmmm gekke vraag maar mag ik zn benen mee? Vond ie helemaal prima. Zij hebben het op mijn verzoek netjes verpakt en in de trailer gedaan. En degene die de boel gaat ontleden heeft ze eruit gehaald en in de vriezer liggen. Toch een leermoment als er achteraf iets uitkomt wat je zelfs op echo's en röntgenfoto's niet kunt zien
en die persoon heeft een vergunning 
Voor het opslaan en bewaren van slachthoeven heb je een vergunning nodig. Ik kan alvast melden dat het takke veel werk is om er één aan te vragen. Je moet eerst een bedrijf starten, dan een kvk nummer hebben, dan een bedrijfsdigid aanvragen om uberhaupt te kunnen communiceren met de NVWA om een vergunning aan te vragen.
Ik heb een vriezer vol én een vergunning en als je de basiscursus bij paard natuurlijk hebt gedaan kun je je altijd inschrijven voor het praktijkgedeelte en dan nog wat slachthoeven bekappen.