Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Taifoen schreef:https://inhalatorgebruik.nl/nl/voorzetk ... /babyhaler
Wij hebben zo eentje voor het oudere bijrijdpaard van mijn zus. Die heeft longproblemen en krijgt zo pufjes. Maar ze vindt dat geluid niet eng
CoRiNa1983 schreef:Ik ben ook zo begonnen eerst pufspray daarna op de neus in laten ademen, en dan kon ik het nog niet alleen. En vwerkt ook met een babyhaler.
Maar volgens onze DA is het beter om te puffen met inhaler op de neus en puffen b8j inademen en het andere neusgat dicht houden met andere hand.
Dus na heel veel oefenen en dan ook echt weken lang geduld en oefenen. Met puffer op de neus en zelf het puf geluid maken. Ging het langzaamaan beter en kon ik puffen met de inhaler op de neus de 2de keer dat ze een pufkuur moest.
En nu kan ik het alleen zonder hulp zonder halster ofzo. Ik ben erachter als ik fluit tijdens het puf geluid dat het geen probleen meer is.
Heb vele geluidjes geprobeerd tot vriendlief eens stond te fluiten en ik zonder probleem kon puffen.
Dus mijn tip ga oefenen en heb heel veel geduld, kijk wat voor jullie werkt. Ik werk nu al langer met de puffer en heb inmiddels 6 kuren van 7 dagen gepuft 2x per dag 5 pufjes.