Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Van wanneer is het veulen van vorig jaar?
Je foto's zijn echt ieniemienie... Lymfeklieren zorgen onder meer voor de afvoer van afvalstoffen. In combinatie met het hele verhaal (recent, niet standaard) zou ik denken aan een virusje (mede ook omdat ik dat nu bij mezelf herken haha), heb je al bloed laten prikken?
naomii1991 schreef:Janine1990 schreef:Van wanneer is het veulen van vorig jaar?
Je foto's zijn echt ieniemienie... Lymfeklieren zorgen onder meer voor de afvoer van afvalstoffen. In combinatie met het hele verhaal (recent, niet standaard) zou ik denken aan een virusje (mede ook omdat ik dat nu bij mezelf herken haha), heb je al bloed laten prikken?
Dat is indd de volgende stap, bloed prikken
Het veulen is van vorig jaar april
Swanzie schreef:Als ze zo chagrijnig is, heeft ze waarschijnlijk pijn. Ik zou toch de dierenarts vragen om even persoonlijk langs te komen zodat ze in ieder geval op de pijnstilling gezet kan worden.
Swanzie schreef:Hmmmm vreemd... dat verklaard wel die bulyen op haar lichaam, maar niet die opgezette klieren in haar hals... of dacht de da dat dit ook door een allergische reactie komt