Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
okdoei schreef:bedankt,
glucobalance lijkt mij ook wel wat, maar hoe geef ik dat? aangezien pony momenteel op aanraden van da niks anders krijgt dan hooi.
Twiggy2008 schreef:marietje1000 schreef:Bioresonantie. Maar er zijn ook andere mogelijkheden.
Jaja... Nou, ik heb - naast de reguliere dierenarts - ook artsen van Eric Laarakker op visite gehad met oa de door jou genoemde methode, maar helaas, geen enkel resultaat. Wel peperdure rekeningen.
marietje1000 schreef:Twiggy2008 schreef:Jaja... Nou, ik heb - naast de reguliere dierenarts - ook artsen van Eric Laarakker op visite gehad met oa de door jou genoemde methode, maar helaas, geen enkel resultaat. Wel peperdure rekeningen.
Ik ben Erik Laarakker niet. Hij is allereerst dierenarts, dus klassiek opgeleid. Hij kijkt ook niet volledig holistisch, maar behandelt het symptoom. Met bioresonantie kijk je naar het totale paard en niet alleen naar de klacht van de eigenaar. En dan werkt het wel, en zonder hoge rekeningen.