Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.ik pendel niet maar werk met de biotensor op een pluk haar van het paard, een BB test kost 12,50 en daar komt uit wat jouw paard zelf aangeeft. Kijk eens op natuurlijkinbalans punt en el of mail me voor een Word Document met info!
ik heb allerlei opleidingen gehad en ja ook bij de Silverlinde, dus ik heb er wel een beetje kijk op....
kijk eens op mijn site natuurlijkinbalans punt en el.....
Ik werk op een pluk haar en dat is erg makkelijk, het paard geeft zelf aan wat er nodig is..mail me gerust!! 
sonjabelgium schreef:Ik ben er ook wat research aan het doen. Ik zou "iets" willen die "rust" helpt brengen bij een hengst

zo als hij na het rijden is, zo zou ie altijd moeten zijn, da is ie relaxed kan je hem aaien&knuffelen en vind ie alles oke en ziet ie er tevreden uit
Josefien schreef:jongens, durven jullie niet of zo????![]()
![]()
ik kan wel met een hoop voorbeelden komen waarin ik mensen en hun paarden heb geholpen, (heb je even??
) maar ik zie hier zeker mogelijkheden voor jullie (paarden)
Onlangs een paard getest wat naar een andere stal verplaatst was en daar stalondeugden ontwikkelde. Uit de test kwam o.a. Honeysuckle naar voren (heimwee). Je weet dan waar iets vandaan komt en dan kun je daar iets mee!