ik ben bijna klaar met de opleiding shiatsu practisioner bij Equina in Belgie. Ik moet alleen mijn eindwerkstuk nog afmaken, dit doe ik over mok, hoe regulier te behandelen en hoe holistisch te behandelen, o.a. met shiatsu. Ik zoek hier nog 2 of 3 paarden / pony's voor die mok hebben, ook als ze door de mok vasculitis / einschuss enz verkregen hebben. ik zal deze paarden dan 5 keer behandelen tegen de mok en eventuele andere problemen, geheel kosteloos natuurlijk omdat het voor mijn studie is. Ik woon zelf in de Bilt, dus dichtbij Utrecht zou fijn zijn, maar ook als je verweg woont kan ik langskomen. groetjes, jolanda (jolahoogenboom@gmail.com / 0626702515)
sunny16
Geplaatst: 25-02-19 12:54
Die van mij heeft nog wat plekjes, ook al 3x Einschuss gehad daardoor. Kan zo wel even kijken hoe 'ernstig' de mok nog is. Ze staat nu ook met Equicrown bandages om op de tijden dat ze op stal staat.
Die van mij had flink mok, Nu alleen nog wat korsten op t achterbeen, wat littekenweefsel en een dikke vocht bult waar t naar binnen geslagen is, wat wil je precies doen?
EvaaxGucci
Geplaatst: 25-02-19 13:06
Mijn paard heeft momenteel vasculitis, maar is er net voor behandeld dus denk dat ze niet helemaal de geschikte kandidaat is. Ben overigens wel heel erg benieuwd hoe u vasculitis zou behandelen!
sunny16
Geplaatst: 25-02-19 13:14
joshiatsu schreef:
bedankt voor je snelle reactie! waar ligt zwiggelte? lijkt me een heel goede kandidaat voor mijn eindwerkstuk!