Ondanks dit een vervelende plaats is leek het al vrij snel beter te gaan en was die netjes dicht, kreupelheid bleef wel.
Nu is de wond alweer een paar dagen open en zit er ook nog eens een flinke bult onder, gelijk contact gehad met de dierenarts maar die gaf aan dat het gewoon tijd nodig heeft, goed schoon houden en blijven stappen
Maar daar komt het probleem, ponylief is het waar echt niet mee eens. Ze staat 24/7 buiten. Ze kan altijd droog staan op een stenen plaats maar speelt veel liever in de modder, de plaats afzetten is niet mogelijk omdat de andere 5 dan nergens heen kunnen. We hebben op dit moment niet de beschikking tot een stal waar ze in zou kunnen staan.
Een kennis die haar paard ook bij ons heeft staan zegt dat het goed is om de voet in te pakken (verband met ducktape?)
Hier heb ik echt mijn twijfels over, hoe denken jullie daarover?
Het beste wat ik kon bedenken is een andere stal voor haar zoeken voor een week of 2, helaas zit ik hier in de randstad en is er nergens plek.. of is er niet de beschikking tot voldoende ruwvoer voor haar. 2x per dag een beetje vind ik persoonlijk te weinig over een gehele dag, zeker omdat mijn shetlander gewend is onbeperkt ruwvoer te krijgen. Meer geven was daar echt niet mogelijk

Zijn er oplossingen waar ik nog niet aan gedacht heb? Of is de voet inpakken nog niet zo’n slecht idee?