een blauwe vlek lijkt een druppel iets te zijn zodra ik minder zalf komt het terug, er was geen beschadiging op het oog zelf te zien.
ze lijkt er ook totaal geen last van te hebben.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RobinSputnik schreef:Hoe lang heeft ze dit al? Wat voor zalf/druppels heb je al gehad en hoe vaak per dag?
Niet om je te ontmoedigen, maar mijn paard begon met een blauwe vlek en heel veel druppels en zalven en kliniek bezoeken later zijn we voor een second opinion naar utrecht gegaan en toen bleek het al veel meer foute boel dan in eerste instantie werd gedacht met als resultaat inslapen.. Dat is weliswaar zeldzaam maar als er al lang geen vooruitgang in zit met je huidige DA zou ik toch eens een kliniek met ervaring met ogen aanraden.
Jet schreef:Als je echt verder wil laten kijken( wat wel heel verstandig is), zou ik contact opnemen met de dierenkliniek Hochmoor in Duitsland. Zij hebben een oogkliniek voor paarden en weten er echt heel veel vanaf. Ze weten vaak ogen te behouden als ze op andere plekken afgeschreven zijn. Ik zou er niet te lang mee wachten om verdere actie te ondernemen, ogen zijn zo belangrijk en eigenlijk niet te vervangen. https://www.tierklinik-hochmoor.de/1/welkom.html .