Ervaringen Arti Gold, Joint Care Sport vs glucosamine

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blacksmurf

Ervaringen Arti Gold, Joint Care Sport vs glucosamine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 09:54

Ik ben op zoek naar ervaringen met onderstaande producten. En n.a.v. je ervaringen waar zou je voorkeur dan naar uit gaan.

Glucosamine forte
Arti Gold Sport
Joint Care Sport
Cortaflex HA Regular Strength

Als je een van bovenstaande producten zou gaan voeren ter ondersteuning waar zou je dan voor gaan.

Ik hoor het graag.
Dank alvast voor jullie input.

Maiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:15

Ik heb een 20 jarige PRE met vast wel iets aan artrose maar (nog) niet bekend met actieve delen. Ben het destijds preventief gaan voeren omdat hij vrij nauwe gewrichten heeft.

Diverse merken en soorten geprobeerd maar zweer bij Cortaflex Super Fenn. Merkbaar naar een paar dagen, hij wordt soepeler en maakt langere passen...

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:58

Geen ervaring met de genoemde producten maar wel met een (beter betaalbaar) alternatief, Artrohorse Forte van Glucoplaza.

Glucosamine forte (neem aan dat je die van de paardendrogist bedoelt?) is ook niet te vergelijken met de overige supplementen. Die bevat alleen glucosamine en msm en een boel suiker. Als je een supplement met chondroitine, hyaluronzuur en/of collageen wilt zou ik dan echt ook naar die van glucoplaza kijken. Ik heb het gegeven toen mijn merrie een ontsteking in d'r sprong had, nu dat over is geef ik alleen Glucosamine/MSM ter ondersteuning (van Pharmahorse)