Hoi allemaal!Ik zoek een verkooppunt van Agrobs in Noord-Holland (rond Amsterdam, Beemster en Alkmaar. Die richting)Alvast bedankt!
Volgens mij geen een. Ik weet wel dat wanneer je een redelijk serieuze hoeveelheid wilt laten bezorgen, universal Horsetrading dit wel wil doen.
Nah, in de buurt van Rotterdam weet ik wel een toko. Die verzenden volgens mij ook; check even:https://equiculinair.nlEn als je tegen d'r zegt dat het hoog tijd wordt dat ze weer een Land Rover kopen, weet ze ook meteen van wie je de tip hebt
Roos Diervoeders in Nieuw Vennep verkoopt Agrobs, niet alles is op voorraad maar ze kunnen wel alles voor je bestellen.
Hippolyt heeft dezelfde wiesencobs als Agrobs, misschien zit die ook in de buurt. Ik dacht dat deze ook net iets goedkoper is dan agrobs.
Bij de Boer inderdaad. Heeft niet alles, maar kunnen wel alles voor je bestellen. En anders zou je moeten bestellen bij Rene Wielens, wordt het bezorgd. Kost ietsje, maar het hele land door rijden voor voer ook.
Ik woon in rotterdam maar heen en weer rijden naar equiculinair was duurder dan bestellen bij rene wielens