Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een prima gezonde tand, alleen scheef gegroeid; waarschijnlijk als veulen zijnde een tik tegen d'r bekkie gehad ofzo
JoyCiej007 schreef:Ik zal kijken of ik vd week een foto kan maken.
In het begin vond ze het ook echt niet tof om haar mond te openen. Echte welsh en echte merrie, dus snel beledigd.
Ik moest er wel bij blijven zelf (al werd ik af en toe ff afgelost met vasthouden; met dat soort dingen vertrouwd ze anderen niet echt.
maar met stalgenootje in de houdgreep genomen en toen ging het wel. Ik was bang voor ontsteking, anders was ik er af gebleven.
). Ik heb wel filmpje als je wilt maar dat stuur ik je liever per PB. Omdat een snijtand veel beter te bereiken is en ook het spoelen voorin de mond makkelijker gaat verwacht ik dat dit geen problemen geeft. Uiteraard heb ik eerst even rustig aan gedaan qua beweging. Ze kreeg ook metacam de eerste dagen maar dat was op mijn verzoek. Oh en een onverwachte complicatie; mijn paard wilde korte tijd niet uit de voerbak eten, in haar geval was haar kaak gevoelig en stootte ze met eten tegen de rand van de bak. Tijdelijk vanaf de grond gevoerd.