[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:00

Chiara, mooi gezegd <3

Hier ook de ervaring dat het best lang kan duren voor je wat hoort. Pfff sterkte met wachten, we leven allemaal mee en duimen

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:01

Ik hoop zo dat ze kunnen vinden wat de oorzaak is geweest en dat ze haar kunnen helpen.
heel heel veel sterkte

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:07

Geen nieuws is goed nieuws toch... Ze zijn vast alles aan het doen om het te laten slagen

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:16

Misschien mag je ook zelf bellen? Het is nu al drie kwartier verder.

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:18

Dit schreef je om 9:22
mirjamalvaro schreef:
Ze mogen eigenlijk pas 10.30 bellen. :=
Chirurg was wel positief over de operatie.


Was de operatie toen al klaar, bedoel je dat met Chirurg was wel positief over de op?

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 12:20

Mag natuurlijk altijd, maar zolang ze niet bellen zullen ze nog niet klaar zijn. Dus kiezen op elkaar en afwachten.

Operatie moest eigenlijk minimasl 2 uur duren. Wij denken dat ze rond 8.30 zijn begonnen, maar kan natuurlijk ook wat uitgelopen zijn. :o
Voor 10.30 had zo'n beetje betekend dat er niets meer te redden was. (Denk ik)

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:20

Pffff spannend, mijn ervaring is ook dat het bellen nog wel eens op zich laat wachten, meestal willen ze zeker zijn dat grootste gevaar geweken , verdoving goed Ed en juist uitgewerkt is en ze dan pas bellen.
Mijn duimen draaien nog steeds

Mandy_B

Berichten: 2574
Geregistreerd: 22-01-07
Woonplaats: Stoutenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:20

Ik lees al een tijdje mee op de achtergrond. Maar ik hoop zo op eindelijk goed nieuws voor jullie. Iemand die zoveel voor zijn paard over heeft, verdient echt een positief einde. Ik leef ook met jullie mee en duim op positief nieuws :*

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:22

Geen bericht is goed bericht! Ze zijn vast druk met haar bezig om de operatie goed te laten slagen. Meestal kun je verwachten al ze in de ochtend geopereerd worden, dat je dan teruggebeld wordt in de middag. Sterkte ermee

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:23

mirjamalvaro schreef:
Mag natuurlijk altijd, maar zolang ze niet bellen zullen ze nog niet klaar zijn. Dus kiezen op elkaar en afwachten.

Operatie moest eigenlijk minimasl 2 uur duren. Wij denken dat ze rond 8.30 zijn begonnen, maar kan natuurlijk ook wat uitgelopen zijn. :o
Voor 10.30 had zo'n beetje betekend dat er niets meer te redden was. (Denk ik)


ernstig spannend voor jullie! Hoeveel potten thee kan een mens op per dag?

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:36

Ik dacht, nu zal er toch wel nieuws zijn?
Maar nog steeds niets! Wat moet dat ontzettend spannend voor jullie zijn
Hopelijk weet je snel meer!

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:37

nog steeds niets gehoord?

Overigens had het niet gehoeven hoor; dat er wat mis was gegaan als ze eerder gebeld hadden. Onze hond heeft dec 2017 een darmoperatie gehad waar ook minstens 2 uur voor stond. Ik wist hoe laat ze begonnen waren dus ook rekenen. Gaat de telefoon bijna 3 kwartier eerder dan verwacht. Omdat ook zij zouden bellen als er complicaties waren, sloeg de schrik me om het hart. Helemaal omdat ze al zeiden; als we eerder bellen zijn er complicaties.
Met trillende vingers mobiel opgenomen...en bleken ze al klaar te zijn. Alles was zo goed verlopen dat ze gewoon veel eerder klaar waren dan gedacht. Kunt je voorstellen hoe groot mijn opluchting was.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 04-02-19 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:38

mirjamalvaro schreef:
Mag natuurlijk altijd, maar zolang ze niet bellen zullen ze nog niet klaar zijn. Dus kiezen op elkaar en afwachten.

Operatie moest eigenlijk minimasl 2 uur duren. Wij denken dat ze rond 8.30 zijn begonnen, maar kan natuurlijk ook wat uitgelopen zijn. :o
Voor 10.30 had zo'n beetje betekend dat er niets meer te redden was. (Denk ik)


Ik lees al een tijd mee en denk dan terug aan de avond in januari 2014 dat wij met spoed naar Utrecht moesten vanwege verstopppingskoliek. Het zag er heel slecht uit maar eenmaal in Utrecht aangekomen was hij zelf? al zo opgeknapt dat ze hem een paar dagen hebben gehouden uit voorzorg. Maar dat waren slechts een paar uurtjes van angst, verdriet en onzekerheid. Ik kan me niet voorstellen hoe jij dit al weken dagelijks doorstaat. Ik duim iig keihard met jullie mee en denk dat Kyara zich echt geen betere baas zou kunnen wensen. <3 <3 <3 <3

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 12:42

xxCYNNxx schreef:
nog steeds niets gehoord?

Overigens had het niet gehoeven hoor; dat er wat mis was gegaan als ze eerder gebeld hadden. Onze hond heeft dec 2017 een darmoperatie gehad waar ook minstens 2 uur voor stond. Ik wist hoe laat ze begonnen waren dus ook rekenen. Gaat de telefoon bijna 3 kwartier eerder dan verwacht. Omdat ook zij zouden bellen als er complicaties waren, sloeg de schrik me om het hart. Helemaal omdat ze al zeiden; als we eerder bellen zijn er complicaties.
Met trillende vingers mobiel opgenomen...en bleken ze al klaar te zijn. Alles was zo goed verlopen dat ze gewoon veel eerder klaar waren dan gedacht. Kunt je voorstellen hoe groot mijn opluchting was.


Vreselijk en geweldig tegelijk zo'n telefoontje. :=

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:46

Pff wat houden ze je in spanning zo zeg!

Mona81

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-05-12
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:48

Jeetje, wat afzien is dit voor jullie, wat een spanning. De duimen draaien hier ook op volle toeren.

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:52

Pfoeh, dan is wachten lang... refresch zo nu en dan even de pagina in de hoop op nieuws, hopelijk is het goed nieuws!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:53

:(:) Zenuwslopend dit ....

Caresse07

Berichten: 9410
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:56

Pfoe nog geen nieuws, kan me voorstellen dat je inmiddels aardig gesloopt bent van de spanning :=

Jintexx

Berichten: 464
Geregistreerd: 14-12-10
Woonplaats: Ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:56

Hier een stille meelezer, ohh wat moet deze tijd moeilijk zijn! Vol al mee vanaf het begin.

Wachten duurt dan zo lang! Hopen op het beste. Ze kijkt op de meeste foto's nog zo vol energie, de wil is er zeker bij haar.

paramuse
Berichten: 326
Geregistreerd: 21-10-11

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:00

Hier nog een stille meelezer.

Wat een respect voor jou, en wat een liefde heb je voor je paard. Ik hoop zo dat zo het verlossende telefoontje met goed nieuws komt!

Hier draaien de duimen ook overuren!

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:03

Hou je het nog een beetje vol TS?

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:03

Pff, jeetje wat spannend. Maar hopelijk een goed teken.

Onze shet stond er en tanden moesten verwijdert. Belden ze opeens heel vroeg op, dus mn hart stond ook stil. Maar was de vraag of ze hem onder narcose mochten brengen, zodat het makkelijker ging. Daarna vergaten ze me te bellen en ik maar wachten..........Heb toen toch zelf gebeld.

En met mn Border collie zat ik daar in wachtruimte, die werd onderzocht onder narcose. Ze ging al niet weg, dus moest er lang bij blijven. Daarna in wachtkamer werd ik omgeroepen, dus ik rennen.......Brak ze de tent af na bijkomen, want tja, BC en baasje missen.......

Dieren......Waarom vonden we ze ook alweer zo leuk??

Sterkte TS

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 13:04

Zitten hier thuis zo van, moeten eigenlijk eten maar hoeven niet zo nodig. Spelletjes met trillende handen, van elk geluidje springt iedereen een meter de lucht in van schrik. Etc etc. := :')

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:05

Of dat familie/vrienden gaan bellen of je al iets weet......Ook zo leuk. Vroeger zonder nummerherkenning helemaal.