[VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeniej

Berichten: 223
Geregistreerd: 26-10-10
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:04

Hier nog een stille meelezer, wat een nare wending jullie hebben zo gevochten voor haar!
Heel veel sterkte! Y;(

riviera2

Berichten: 614
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:06

Heel veel sterkte met het verlies van deze knappe vos dame

Loreke2
Berichten: 316
Geregistreerd: 26-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:08

Ook ik ben jullie steeds blijven volgen, dagelijks keek ik er naar uit je updates te lezen.
Zo jammer dat deze nu moeten eindigen, je hebt alles gedaan wat je kon en je kende haar door en door! Ze heeft nog zo een mooie tijd gekregen dankzij jou!

Veel sterkte!

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:11

Ik hoop dat er meer mensen zijn zoals jij. Dat ik ook een beetje ben zoals jij. Jij hebt dit paard, keer op keer, zolang ze kon de kansen gegeven en haar de beste zorg en een overdosis aan liefde gegeven. Maar je hebt ook, op het allermoeilijkste moment, de juiste keuze voor haar genomen.

1 ding weet ik zeker: ze is jou heel dankbaar!

En nu... Slik ik mijn tranen weg en wil ik je heel veel sterkte wenden met dit verdriet. Een hele dikke knuffel!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:22

Bah wat een naar bericht.. Heel veel sterkte gewenst miriam :(:)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:23

Ah neeeee, wat verschrikkelijk.... Ik ben er stil van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wél vind ik het een heel moedig en goed besluit, jij kent je paard het beste, je hebt alles voor haar gedaan en ze is ONTZETTEND opgeknapt en blij geworden weer na de operatie en het stoma. Als je ziet hoe snel ze bij gekomen is in gewicht, hoe haar oogjes straalde, ze als een idioot door de weide ging... Ze heeft het goed gehad en heeft genoten van haar laatste extra weken. Normaal valt er al een leegte nadat je paard is ingeslapen, maar met alle extra intensieve zorg die Ky de laatste maanden gehad heeft, zal dat voor jou nu nog vele malen groter zijn.
Onwijs veel sterkte met het verlies van je super knappe, leuke en lieve merrie. Ze heeft het goed bij je gehad.... ;( |( Rust zacht lieve Kyara! :*

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:33

Heel veel sterkte met dit verlies.
Klaar is klaar, ik denk dat je het goed hebt aangevoeld en gezien. Voor jou maakt het verlies alleen niet minder om.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 22:34

Ze is net toch opgehaald. Maandag haar as ophalen.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:35

mirjamalvaro schreef:
Ze is net toch opgehaald. Maandag haar as ophalen.

:(:) :(:) Fijn dat ze toch wel al is opgehaald, hoef je het niet meer te zien, dat is altijd zo naar! :*

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:35

Heel veel sterkte. ik heb heel veel bewondering voor hoe jij/jullie deze hele weg met Kyara hebben afgelegd. En ook dat je durft te beslissen dat het goed is zo.
Wat een leegte zal het geven. :(:)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:40

Eventjes uit de stille meelezers-hoek:

Ik heb zo ontzettend respect voor hoe jullie voor haar gevochten hebben. Wat was ze een bijzondere dame, en wat heeft ze geboft met jullie als baasjes. Heel veel sterkte Y;(

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:43

Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik je heel knap vind, je hebt kyara de kans gegeven om te vechten toen ze het vroeg, maar je hebt het ook zonder aan jezelf te denken gerespecteerd toen ze om haar rust vroeg. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

"Fijn" dat ze vannacht daar niet buiten hoeft te liggen.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 22:43

Danseresje schreef:
mirjamalvaro schreef:
Ja dat vermoeden wij.
Iig was stoma nog goed, buikwond goed, fistel weg, goede conditie, mest kwam er weer uit.
Maar ze had duidelijk last van rectum of iig daar in de buurt.
Na het inslapen leek er ook iets van necrotisch weefsel uit haar anus te komen. Daarom vermoeden dat de infectie daar weer verder is gegaan.

In een eerder stadium toen er mogelijk sprake was van inslapen, had je het over sectie door Utrecht. Is het voor jou nu een bewuste keuze dat je dat niet meer laat doen?
Hoop niet dat je mijn vraag als vervelend interpreteert, snap dat het een vrij directe vraag is. Bedoel het echt niet naar, maar ben oprecht geïnteresseerd...


We zijn er klaar mee en willen een aandenken aan haar. Dat word een urn met haar as en een glasgravure met waxinelichthouder.

Lanoca
Berichten: 385
Geregistreerd: 09-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:49

Sterkte Mirjam, Kya heeft nog hele mooie dagen gehad dankzij jouw goede zorgen. Nu heeft zij rust zonder pijn, ook dat heb jij haar gegund. Fijn dat ze op is gehaald. Y;(

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:49

Ohnee, wat een verschrikkelijke update. Ze keek zo mooi uit haar ogen, genoot zo van haar leventje..
Moeilijke maar "mooie" beslissing, heel veel sterkte :(:)

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 00:16

:(:)

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-19 00:45

Dank allemaal voor de lieve woorden.

We staan voor 100% achter onze beslissing, maar het blijft inderdaad moeilijk.
Ook mijn DA erg dankbaar die direct kwam, al haar afspraken verzet heeft en de tijd heeft genomen voor een rustig afscheid van Kyara.

Ik moet met een lach en een traan terug denken aan die eigenwijze dame. Wat maakte ze het ons soms moeilijk, maar wat had ze een groot hart. :+: Ze kon met alles en iedereen opschieten, die grote knuffel. Nieuwsgierig als de pest. Heel wat halsters gesloopt want vast staan vond ze niets voor een dame van rang. :') En toch wou ze altijd werken voor je, dat deed ze met plezier. Ondanks dat ze een dame van rang was, was in de modder liggen rollen heeerlijk, het liefst in de diepste plassen. Oh en dan ook zo hard spetteren dat de andere paarden ook onder zaten. _O- Kasten plunderen was je erg goed in, daarom kreeg elke kast een slotje en oh wee als we het eens vergaten, dan konden we de inhoud van de kast weer bij elkaar rapen.

Het zal stil worden zonder jou lieve, eigenwijze dame, heel stil.

Horsier

Berichten: 386
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: Mill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 05:27

Ik zag dit topic bij actieve onderwerpen en dacht even te kijken hoe het nu ging.
Ontzettend verdrietig dat het ondanks al jou inzet nu toch zo is gelopen.
Heel erg veel sterkte met het verlies.
Na al dat intensieve zorgen zal er nu een enorm gat zijn. Y;(

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 05:27

Heel veel sterkte! Wat een groot gemis

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 06:38

Wat schrik ik hier van. Heel veel sterkte ts. Je hebt alles gedaan wat in je macht lag. Houden van is ook loslaten en zo te horen heb je het enige juiste besluit op dat moment genomen. Heel veel sterkte

pipo

Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 07:38

Heel veel sterkte. Zal wel heel leeg voelen nu. Je heb gedaan wat je kon,meer dan menigeen gedaan zou hebben. Heel triest dat het zo af moest lopen, maar wel zo eerlijk tegenover je vriendin. Rust zacht Klara, je heb het verdient.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: [VOLG]Nu bijna een week lang koliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:01

heel veel sterkte met dit grote verlies :(:)

maar wat heeft ze het goed getroffen bij jullie en wat is ze nog heerlijk vrolijk geweest !
petje af nogmaals voor alles wat jullie haar nog gegund hebben, helaas een bitter en toch te snel einde....zonde ik had jullie nog veel langer de tijd gegund <3

sterkte !

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:03

Wat een triest bericht :(:) Maar wat een strijdlust had je meisje. Heel veel sterkte met dit verlies.

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:23

Sterkte...
Aan je goede zorgen heeft het niet gelegen..

Elisa2

Berichten: 37146
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:42

Ik lees nu pas dat ze ingeslapen is, wat ontzettend triest na alles waar jullie doorheen geknokt zijn.

Je hebt er alles aan gedaan Mirjam, respect daar voor! heel veel sterkte met dit verlies.