Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ChelseaAyLee schreef:Mijn eigen dierenarts is vandaag weer geweest. Zij wist wel degelijk dat dit bij ppid paarden een trigger kon zijn, maar ze zei dat influenza, een simpel verkoudheidje of standverandering in de voeten dat ook kan zijn. Maw ppid paarden hebben een delicate balans, die snel om kan slaan door een kleinigheidje. Baal er stevig van dat ze niks gezegd heeft, dan had ik nog kunnen nadenken erover een een weloverwogen keuze kunnen maken. Nu overviel het me. In overleg besloten paard nooit meer te enten.
1 voorbeen blijft heel slecht ondanks de buut, daar kan ze amper op staan. Het is of een zweer erbij of toch een kanteling. De zool staat niet bol en ze reageert niet op visiteren bij de punt van het hoefbeen dus we hopen op een zweer. Heb de hoefsmid gebeld en die komt vanmiddag.
De andere 3 benen zijn weer een stuk beter gelukkig, ze reageert amper op tikken op de voeten meer. Ze zijn nog wel warm. Hoop dat er idd een zweer zit en dat de smid hem makkelijk kan vinden en uit kan snijden.