Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yolopolo
Berichten: 59
Geregistreerd: 11-10-18

Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 01:41

Ik kan nergens de vsm pure mok meer vinden is die uit het assortiment gehaald.pony heeft beginnende mok staat 24/7 buiten ... weet iemand ee n gelijkwaardig product?

lailapri

Berichten: 22121
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 01:55


Yolopolo
Berichten: 59
Geregistreerd: 11-10-18

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 01:56

Deze had ik ook gevonden! maar die van het merk vsm kan ik nergens meer vinden ...

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 02:08

Veel dingen hebben een andere naam gekregen, puur heeft ook alle namen veranderd ( die heeft ook geen tabletten meer?!)

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 06:59

De cure mok pillen werken overigens goed, heb er prima ervaringen mee. :j

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:36

Heb je die van equi protecta al geprobeerd

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:10

Zoals ik het lees is VSM alleen nog voor mensen, maar is het overgenomen door NML Health met de lijn Puur:

Citaat:
Puur Natuur

Gehuisvest in een authentieke boerenhofstede aan de oevers van de Vecht in het Noord-Hollandse Weesp werkt een team van twaalf medewerkers dagelijks aan het ontwikkelen en aan de man brengen van natuurlijke gezondheidsproducten voor hond, kat en paard. Het bedrijf startte in 1996 aanvankelijk klein met de voortzetting van de dierenlijn vanuit het bedrijf VSM. Al snel ontdekte Irene dat er bijzonder veel vraag was naar natuurlijke diergezondheids- en dierverzorgingsproducten, en besloot ze onder de naam Puur Natuur zelfstandig verder te gaan. Het duurde niet lang of haar eigen lijn PUUR was een feit. Toen de internationale markt in beeld kwam veranderde het bedrijf haar naam in NML health.



https://www.nmlhealth.com/puur/puur-moc-sulphur-100-ml zijn druppels voor inwendig.
https://www.nmlhealth.com/puur/puur-zin ... aste-150-g is om uitwendig op de mokplekken te doen.

En verder heb je dus nog wel tabletten van een ander merk: http://www.voervergelijk.nl/supplement/ ... ok-biocure .

Yolopolo
Berichten: 59
Geregistreerd: 11-10-18

Re: Vsm pure mok niet meer verkrijgbaar ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-19 21:08

@jet bedankt ja vsm voor paarden kon ik indd niet vinden!

Het is beginnende mok heb nu de benen met betadine gewassen en zalf erop en met vaseline ingesmeerd en geef nu echinaforte van dr vogel inwendig .. Ik wacht het nog even af en anders indd een ander mërk proberen !