Wie weet wat dit kan zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 13:27

Citaat:
Als jij kunt bewijzen dat hij dit 5 maanden geleden ook al had, zou ik in jouw situatie ook contact opnemen met de vorige eigenaar. Welke DA heeft deze uitspraak gedaan? Dit is iets waar zij ook van moesten weten. Straalkanker is een heel tijdrovend en kostbaar proces en misschien kunnen zij hierin ook nog iets voor jou betekenen.


de ouwe eigenaar is overleden , dus daar kan ik niks meer mee.

die hem voor mij mee had genomen had al tegen mij gezegd dat hij dat had in zijn koot.
toen had hij nog geen straalkanker, want zijn straal zag er toen nog mooi uit en was ook al een paar keer bekapt zonder problemen

nu sinds 2 weken is het begonnen onder zijn hoef...en begint het te bloeden als je zijn hoeven uitkrapt .
ik merk ook dat hij stappen ook nog wel goed vind alleen draven niet echt meer.
maar dat kan ook te maken hebben met die tumoren in zijn koot.

Bentee

Berichten: 618
Geregistreerd: 26-06-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Wie weet wat dit kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:50

Wat een heftige diagnose TS! En zeker omdat je je paardje pas net hebt.

Mijn natuurlijk bekapper behandeld nu al een tijdje een tinker met straalkanker aan meerdere stralen (geloof 3) doormiddel van alleen natuurlijke producten/voeding,kruiden etc. Dus de infectie vanuit binnenuit(weerstand verhogen waardoor de infectie niet verder kan groeien/''uitgeroeit'' wordt) terugdringen icm vanuit buitenaf dmv wegsnijden. Ze heeft foto's laten zien waarop je duidelijk ziet dat de woekering terug gedrongen wordt!

Misschien kun je ook naar zo'n behandeling informeren? Ik wens jullie iniedergeval veel beterschap. Het is een intensieve behandeling, maar kans op genezing is er zeker wel.

suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Wie weet wat dit kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:04


Mariljo
Berichten: 405
Geregistreerd: 09-06-18

Re: Wie weet wat dit kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:35

Ik had nog nooit gehoord dat straalkanker door gaat/begint in de kootholte, weer wat geleerd. Ik dacht aan sarcoidose. Heb 1 geval gezien wat mok leek en zich uitbreidde naar de hoef. Maar straalkanker ziet er wel heel typisch uit, als je dat 1 keer gezien hebt herken je dat. De paarden met straalkanker die ik ken zijn wel allemaal genezen door alles weg te snijden. En dan met verbandijzer na een aantal dagen mee naar huis.

marjoleinft

Berichten: 2328
Geregistreerd: 25-06-06

Re: Wie weet wat dit kan zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:09

Ik kan je hier niet mee helpen maar mocht je een goede paardenarts willen ,
Dan raad ik je Amber aan van dierenarts landsmeer dat is echt een topper.