De reden waarom ik bloed heb laten onderzoeken is dat ponylief tijdens het rijden erg gespannen en loperig is. Dit is ze al van begin af aan. Vanaf haar 5e zijn we begonnen met inrijden, ze is nu 6. Osteopaat merkte op dat de lever een aandachtspunt was dus ontworming en een kruidenkuurtje gegeven. Omdat ik weinig verandering merkte dus toch bloed laten onderzoeken.
Ik moet de uitslag van selenium en vit. D nog krijgen dus ik heb nog geen uitgebreid behandelplan maar op basis van deze voorlopige uitslagen wil de da een hetaren kuur geven. Ik heb haar nog niet uitgebreid gesproken, maar omdat ik zoveel verschillende afwijkingen zie wil ik graag jullie mening/ervaring. Zodra ik de andere uitslagen binnen heb zal ik deze hier posten.
Qua verdere symptomen merk ik vrij weinig. Ze is vrolijk, wil aandacht, goed op gewicht, is nieuwschierig en heeft goede mest.
Een stalgenootje merkte wel op dat ze feller is naar haar veulen (Terwijl hij langsliep dreigen en trappen). Zoiets zou ze normaal niet snel doen.