Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FCSA schreef:Dank voor jullie tips! Ik had het zelf nog niet gezocht in supplementen. Misschien moet het topic dan verplaatst worden naar Voeding en supplementen (met aanpassing titel)?
Hebben jullie nog tips van welk merk / in welke vorm bij te voeren?
Ik lees op internet trouwens dat een teveel aan eiwitten tot een zinktekort kan leiden. Ik heb jarenlang luzernebrok bijgevoerd (inmiddels niet meer), zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Sonjaaa schreef:Mijn Fries was door een ontsteking ook al haar pigment verloren rond haar mond en de dierenarts was sceptisch over of het pigment ooit nog terug zou komen. Ik heb alsnog om te proberen van de dierenarts dermanolon spray gekregen. Echt een wondermiddel, bijna al het pigment is weer terug.
ellepel schreef:Ik zou niet zomaar een supplement gaan geven voor echt duidelijk is wat er aan de hand is.
Kan een totaal andere reden voor zijn dan vitaminetekot.
Beter dan de veearts de foto doorsturen en die advies vragen.
Zwked met verminderde eetlust en andere huidklachten eerst zekerheid, eventueel bloed laten prikken en dan pas actie ondernemen..
Zo zou ik het doen.
Divers schreef:Het doet me denken aan wat er gebeurt als een zadel knelt (van die witte haren op de rug)