Erres schreef:Wij wassen ook het hel paard ermee. DA adviseerde dit, omdat zoals zij zegt, de mijt anders naar boven kruipt en dan ben je nog niet vanaf. Ik vraag me dan wel af of ik wel genoeg heb met dat kleine flesje voor een heel paard..
We hebben afgelopen dinsdag voor de 2de keer gewassen, maar kan niet zeggen dat het helpt.
O ja, en de da adviseerde ook nog om na het wassen de plekken in te smeren met vaseline zodat je de 'gootje' dicht maakt.
Lijkt me wel een goed idee wat Kimberly zegt om het in een spuitfles te doen. Dan gaat er niks verloren
Absolem schreef:Erres schreef:Wij wassen ook het hel paard ermee. DA adviseerde dit, omdat zoals zij zegt, de mijt anders naar boven kruipt en dan ben je nog niet vanaf. Ik vraag me dan wel af of ik wel genoeg heb met dat kleine flesje voor een heel paard..
We hebben afgelopen dinsdag voor de 2de keer gewassen, maar kan niet zeggen dat het helpt.
O ja, en de da adviseerde ook nog om na het wassen de plekken in te smeren met vaseline zodat je de 'gootje' dicht maakt.
Lijkt me wel een goed idee wat Kimberly zegt om het in een spuitfles te doen. Dan gaat er niks verloren
Je hebt maar 1 dopje op 1 emmer nodig. Dat spul is echt heftig hoor.
En ja warm water is aan te raden, want sokken wil je minstens een kwartier laten weken. En na tien dagen herhalen. Niet uitspoelen gewoon op laten drogen daarna.
Gebruikers op dit forum: BingBot, KirstenJC, Ubermetrics en 30 bezoekers