Het lijkt alsof ze onder een boom heeft gestaan waar iets plakkerigs heeft gestaan, maar.... er is geen boom in de buurt en het is ook niet plakkerig...
Met rossen of wassen gaat het ook niet weg, beetje opstaande haren dus. Wat zou het kunnen zijn?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
soeboenoe schreef:Volgens mij zitten de haren vrij vast. Ik zal het morgen eens testen. Maar tijdens het rossen komen er niet ineens plukjes haar mee.
soeboenoe schreef:Het is ook zo dat sommige plukjes opstaande haren weer "verdwijnen" zonder kale plekjes.
Maar ik zal eens imaverol in huis halen. De dekjes bijvoorbeeld; laten weken/met de hand wassen met Imaverol of mee in de wasmachine?
CharmingS schreef:soeboenoe schreef:Het is ook zo dat sommige plukjes opstaande haren weer "verdwijnen" zonder kale plekjes.
Maar ik zal eens imaverol in huis halen. De dekjes bijvoorbeeld; laten weken/met de hand wassen met Imaverol of mee in de wasmachine?
Ik doe de imaverol altijd in een dopje mee de wasmachine in. Ik was altijd al mijn paardenspullen met Imaverol, kan geen kwaad en dan weet ik ook dat alle schimmels die er zouden kunnen zitten er uit zijn![]()
Je kan het ook eerst in imaverol laten weken en dan in de wasmachine, net hoeveel zin en tijd je hebt natuurlijk