Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loesjeislief schreef:Het is eigenlijk het eerste jaar dat hij er zo op reageert. Nooit eerder last van gehad. Ik ben al gestop met voer en hij staat alleen op hooi. Grasmasker werkt niet. Schuurt hij zijn huid mee kapot. Strookjes is ook geen optie helaas. Denk toch meer bewegen. Ik geen ook gelezen dat magnesium goed moet zijn.
Mara2000 schreef:loesjeislief schreef:Het is eigenlijk het eerste jaar dat hij er zo op reageert. Nooit eerder last van gehad. Ik ben al gestop met voer en hij staat alleen op hooi. Grasmasker werkt niet. Schuurt hij zijn huid mee kapot. Strookjes is ook geen optie helaas. Denk toch meer bewegen. Ik geen ook gelezen dat magnesium goed moet zijn.
Wat doe je nu met hem in een week? Hoeveel dagen rijden en hoe vaak longeren? En hoe lang?
Als de beweging niet in orde is dan heeft het geen zin om allerlei supplementen te geven.
loesjeislief schreef:mara2000 schreef:
Wat doe je nu met hem in een week? Hoeveel dagen rijden en hoe vaak longeren? En hoe lang?
Als de beweging niet in orde is dan heeft het geen zin om allerlei supplementen te geven.
Hij word op dit moment 2 a 3x per week gereden en 2x gelongeerd.