Heeft er iemand ervaring met dit merk en of deze muesli? Ik ben opzoek naar een muesli voor als aanvulling als we straks weer wat intensiever bezig zijn.. Gelieve geen suikertroep waar ze heet en druk van worden.
ik voerde de coolmix als extra na de training aan mijn sensibiele paard. deze werd hier niet heter van dan dat hij al was en kon zo wel wat extra's geven.
Ook de Coolmix inderdaad. Wij bestellen het bij De Groot Diervoeders (komen het ook nog gratis brengen!) Met de versie mét haver stond mijn merrie recht op dr achterbenen terwijl ze normaal vrij rustig is.
Ik heb het heel lang naar tevredenheid gevoerd. Ben uiteindelijk overgegaan naar een ander soort voeren, maar vind dit zeker een van de betere kant en klaren muesli's.
Mijn merrie is 'op gegroeid' op de CoolMix van Havens. Altijd zeer tevreden over geweest. Sta nu op een nieuwe stal waar ze het vermoedelijk niet voeren.
Mijn merrie is een Quarter Horse overigens. Ruim 7 jaar Coolmix gekregen. Mijn Arabische merrie deed het er toentertijd ook het allerbeste op!