Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ajesca123 schreef:Toevallig staat een van mijn paarden op dit moment in de kliniek omdat ze na goed resultaat de schroef er weer uit gaan halen.
Ik zal alvast wat foto’s plaatsen en morgen uitgebreid reageren
In de eerste foto zie je de cyste onder de schroef. Deze hebben ze aangeboord en een schroef geplaatst.
De 2 de foto is van 1 maand na de operatie en kun je zien dat de cyste al aan het vullen is.
Inmiddels zijn we zon 2 maanden verder en is de cyste helemaal gevuld en ze loopt weer super!
Eigenlijk zou de schroef zeker tot de winter blijven zitten maar omdat hij nu zijn werk al gedaan heeft gaat hij er morgen dus al uit.
[ [url=m/DJAC7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z9Pjgt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gimme_Spurs schreef:Kennis van mij heeft een paard met een cyste op dezelfde plek. Is geopereerd (schroef erin ook), maar helaas nog geen resultaat na een half jaar. Ze gaat nu een jaar het land op. Het zou kunnen verbeteren, maar die kans is gering aangezien er nu nog helemaal niets teruggegroeid is. Ben je verzekerd? Bij kennis viel het onder de vergoeding.
koetjeboe schreef:Gimme_Spurs schreef:Kennis van mij heeft een paard met een cyste op dezelfde plek. Is geopereerd (schroef erin ook), maar helaas nog geen resultaat na een half jaar. Ze gaat nu een jaar het land op. Het zou kunnen verbeteren, maar die kans is gering aangezien er nu nog helemaal niets teruggegroeid is. Ben je verzekerd? Bij kennis viel het onder de vergoeding.
Nee helaas niet in de verz.
Toen ik hem kocht had ik een flink spaarpotje bij elkaar. En dacht hij is rontgen gekeurd. Ik ga vanuit niet zo maar problemen te krijgen maat vermoed dat mijn spaarpotje eerder leeg zal zijn als ik van te voren had gedacht
IngridM schreef:Heeft hij ook kraakbeendefect?
Dat er onder de cyste geen kraakbeen meer zit?