LadyDaily schreef:Dankjewel voor jullie reactie.
Dus extra voeren is voldoende? Een deken is niet nodig?
Citaat:@charmingS: Dankjewel voor je reactie! Ik vind een deken kopen en op doen wel zonde. Omdat hij daarna in de kast beland...en je moet hem ook weer uitwassen etc.
Mocht het echt nodig zijn dan doe ik dat uiteraard maar zou het nu ECHT nodig zijn?
LadyDaily schreef:Lastig om te beslissen wat ik nu het beste kan doen omdat ik nu tegenstrijdige antwoorden krijg.
Ze trillen nu niet meer, zijn verder ook in prima doen. Ze hebben ook een schuilstal ter beschikking.
De hoefbevangen gevoelige pony kan wel wat een keer extra hooi krijgen, dat is nu wel onder controle. Alleen onbeperkt durf ik niet aan.
En ik wel deken liggen een winterdeken en een staldeken.
Regendeken is helaas door de dekenwasserij zoek geraakt.
En ik wil ook best 2 nieuwe regendekens kopen maar vind ik het lastig zoals ik al schreef.
BarbaLala schreef:Als je pony's gewoon goed gezond en fit zijn hoef je echt niet met dekens te gaan slepen hoor!
Zijn helaas veel mensen die lopen te trutten met hun dieren, doet meer kwaad dan goed.
CharmingS schreef:BarbaLala schreef:Als je pony's gewoon goed gezond en fit zijn hoef je echt niet met dekens te gaan slepen hoor!
Zijn helaas veel mensen die lopen te trutten met hun dieren, doet meer kwaad dan goed.
Nou dan ben ik maar iemand die loopt te truttenmet mijn dieren.. Maar als het een paar dagen 30 graden is geweest, en mijn paarden hun wintervacht voor het grootste deel kwijt zijn. Dan krijgen ze van mij toch even een dunne gewichtloze regendeken op die de wind en regen een beetje tegen houd..
Is namelijk niet fijn als het paard weer een wintervacht gaat aanmaken die er over een week of 2 weer af moet..
En zoals ik al zei, die dingen liggen niet in de weg, en komen altijd wel eens van pas net als nu met deze harde gure wind met regen..
Als je regendeken door de dekenwasserij zoek is gemaakt dan mag de dekenwasserij toch zorgen dat jij een nieuwe deken krijgt, is het probleem meteen opgelost en staan jouw paardjes er lekker warmpjes bij
@Barbalala, het zijn inderdaad maar buien, maar moet jij eens buiten in de wind gaan staan als je nat bent en je toevallig net je jas binnen hebt laten hangen.. Voor een week.
Gebruikers op dit forum: Abel1970, AhrefsBot, amaniblauw, Bowo, Daantje_1996, Dees, Gee, GrapeshotBot, ingvdh, JustMyZtje, rien10, Sanned, SemrushBot en 10 bezoekers