borstnoot schreef:Voor mijn gevoel ben ik heel correct gebleven verder, dus doe maar rustig aan hoor.
Ik heb ook helemaal niet aangegeven dat je geen geld hebt en ik beoordeel je ook niet voor mijn gevoel. Heb ik dat wel gedaan, excuus.
Je gaf in je OP ook aan dat je ''open staat voor alle tips'', en dat vond ik niet zo verantwoord klinken. Sommige dingen, zoals luizen, zijn gewoon duurder om te behandelen en dan is het (naar mijn idee) niet handig om met huis tuin en keuken middeltjes te rommelen.
Ik vond het niet correct in die zin dat het zo niet op mij over kwam maar ik stel je excuses wel.op prijs 
De paarden worden behandeld zoals de DA morgen voor schrijft en niet anders.
Alleen zijn er vast dingen die je kunt doen om ze minder aantrekkelijk ervoor te maken voor in de toekomst. Dat was eigen lijk zo mijn vraag.
Finecto klinkt als een prachtig product dus die blijft echt in de overweging.
De oudste van mij heeft eigenlijk ook nooit last van jeuk of gevoeligheid voor beestjes.
De 5 jarige schuurt al snel...op eiwit....mugjes en ga maar door dus voor hem en de 2 jarige zou iets mee ondersteuning denk ik wel zinvol zijn naast de behandeling?!